Marketing Automation

Creëer gepersonaliseerde customer experiences met geautomatiseerde communicatieflows.

Je kan er niet omheen. Consumenten beslissen vandaag online. Maar aan elke aankoop gaat een heel denkproces vooraf. De meeste klanten hebben 5 tot 12 contacten nodig vooraleer ze voor je merk of (nieuwe) product vallen. Daar liggen dus heel wat opportuniteiten.

Marketing Automation

Marketing Automation

Wat marketing automation doet voor je onderneming.

Hoe creëer je die touchpoints/raakpunten efficiënt via je diverse kanalen? Marketing automation geeft je alles wat je nodig hebt om prospecten beetje bij beetje voor je te winnen via geautomatiseerde berichten.

 Door precies te weten wat je klanten zoeken en hen daarbij concreet te helpen, voelen die berichten ook (hoogst)persoonlijk aan. En dat levert je heel wat op. Onderzoek toont namelijk zwart op wit dat gepersonaliseerde klantenervaringen ook automatisch tot uitzonderlijke resultaten leiden.

Creëer uitzonderlijke klantenervaringen:

Help is on its way! Geef prospecten op exact het juiste moment alle info en impulsen die ze nodig hebben om een beslissing te nemen. Met een weldoordachte en organisch aanvoelende communicatieflow verkort je je aankoopcyclus gevoelig, zonder een centimeter in te boeten aan persoonlijke touch.

Actieve klanten consequent blijven inspireren met gepersonaliseerde content? Nieuwe relevante producten aanbieden? Informeren naar waardevolle feedback waarmee je je service kan verbeteren? Met marketing automation hou je vinger aan de pols bij je klanten en bouw je consistent aan een sterke customer loyalty.

Breaking: heel wat commerciële activiteiten hoef je niet perse zelf te doen. Een offerte of bestelling opvolgen, een bedank-mail sturen, afspraken bevestigen, een gebruikersreview vragen: het zijn tijdrovers voor je marketing en sales teams die je perfect kan automatiseren. Zo creëer je kostbare ruimte voor het échte werk: een persoonlijke service en waardevolle real-life contacten met je klanten.

Realiseer voorspelbare resultaten.

Geef een personal touch aan je communicatie tijdens de hele customer journey.

Geautomatiseerde berichten onpersoonlijk? Net niet. Met marketing automation maak je je communicatie hyper persoonlijk. Online bezoekers krijgen exact de info die ze nodig hebben, in elke fase van hun beslissingsproces. Alle ervaringen in hun customer journey ontwikkelen we via een strategische sales funnel. Dit is hoe.

Laat je data voor je werken.

Marketing automation is al lang geen innovatieve methodologie meer, maar een must. De implementatie is gemakkelijker dan ooit. Bouw automation uit via handige tools als Active Campaign, Hubspot, Mailchimp, Campaign Monitor of een op maat ontwikkelde oplossing. Door integratie met je bestaande CRM-systeem connecteer je al je corporate data – van marketing over sales tot je financieel department en/of e-commerce – en laat je die efficiënt voor je werken.

Upscale je activiteiten met Marketing Automation.

Marketing Automation is zoveel meer dan mails. In onze multichannel aanpak zetten we ook in op sms, Whatsapp, social media en online ads. Zo bereiken we je ideale klant via diverse kanalen. Laat het duidelijk zijn. Met marketing automation mis je nooit nog een waardevolle lead onderweg naar groei en succes.

Zet marketing automation in bij:

Content
Marketing
E-mail
Marketing
Online
Campagnes

Website

Landingspages

Social Media
Marketing

Branding

Employer
Branding
Business
Development
Customer
Journeys

E-commerce

Ervaar zélf de kracht van marketing automation.

Thinking about marketing automation?
Registreer en ervaar zélf hoe geautomatiseerde berichten klanten exact geven wat ze willen, op het juiste moment.
Door dit formulier te gebruiken gaat u akkoord met de opslag en verwerking van uw gegevens door GROWWW. Ons Privacybeleid is hierop van toepassing.

Don’t worry. We gebruiken je mailadres enkel voor deze automation experience testcase.